13 Ekim 2014 Pazartesi

Avon Aero Volume Maskara Incelemesi

Merhabalar bugun bir maskara inceleme yazisi yazmaya karar verdim bir cok blogger tarafindan yazildi cizildi bir de benden duyun istedim:)

 Maskaramiz yukarida gordugunuz gibi fircasi kil firca yapisina sahip ben genelde plastik fircadan yana olmama ragmen bu rimel bana kendisini sevdirmeyi basardi:)
       Daha ilk acisimda cok sivi olmayan yapisiyla kalbimi kazanabildi.
Kirpikleri guzelce tek tek kiviriyor,gun icinde akma dokulme gibi sorunlar cikarmiyor tabi aglarsaniz bilemem:)  Ben kirpik kiviricisiz sonucundan bile cok memnun kaldim fakat cok cabuk kurudu gibi geldi acali uzun zaman olmamasina ragmen cabucak bitti ve dedigi kadar buyuk bir volume verme yok fakat gunluk olarak rahatca tercih edebilirsiniz uygun fiyatli olmasi da cabasi.
Evet benim bu maskara hakkinda yorumlarim bu kadardi siz neler dusunuyorsunuz sizler hangi maskaradan memnunsunuz yorum olarak birakirsaniz cok sevinirim.
      Bir dahaki yazimda gorusmek uzere hoscakalin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder