14 Ocak 2015 Çarşamba

Catherine Arley Dynamic Volume 3D Maskara İncelemesi ve Yorumlarım

Merhabalar!Sözü uzatmadan hemen bugünün konuğuna geçmek istiyorum çünkü gerçekten çook güzel bir ürün. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben bu markayı normalde kullanmam bazı şeyler dışında aşırı uygun fiyatlı olan ürünler bende hep bi şüphe tedirginlik yaratmıştır ama bu ürün şüphelerimi aldı götürdü. Hepimiz bu markayı muhtemelen lise zamanlarımızdan ya da orta okul zamanlarımızdan biliriz:) Ben de daha önce bi pudrasını kullanmıştım o dönem de oldukça severek kullanmıştım. Bakalım bu güzel ürünümüz nasılmış?



Ürünümüz bu şekilde evet size katılıyorum ambalajı hoş değil ama ürünün performansını bilseniz ambalajını gerçekten benim gibi boşverebilirsiniz.Her türlü maskarayı denemeyi severim ama bu kadar uygun fiyatlılara hiç sans vermemiştim. (Essence I Love Extreme dışında) Öncelikle maskaranın fırçası plastik kirpiklere volüm vermeyi vaad ediyor ve 10ml gramaja sahip.Ben plastik fırça yapısını çok seviyorum kıl fırçalara göre çok daha fazla verim elde ediyorum bu yüzden genellikle tercihim bu yönde.Peki bu maskara vaatlerini yerine getiriyor mu diye sorarsanız kesinlikle evet!Gerçekten kirpiklere harika volüm veriyor,tek tek ayırıp çok güzel uzatıyor ve ben üşengeç olduğum için kirpik kıvırıcı kullanmamama rağmen bunu yapabiliyor.


Eğer kirpiklerde nasıl bir performans sergilediğini görmek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz bu görsellerde Essence I Love Extreme kullanıldı ama performansı birebir aynı diyebilirim.
Ben bu rimeli ucuzcu böyle pek çok şey satan bir yerden almıştım fiyatı 6 ya da 6.50 liraydı ve bu fiyata göre çok çok güzel bir rimel eğer bir yerde denk gelirseniz kaçırmayın mutlaka bir şans verin derim.
Sonraki yazımda görüşmek üzere hepinize kucak dolusu sevgiler!

7 yorum:

  1. Fazla uygun fiyatlı ürünler bende de bi şüphe yaratıyor işe yaramayacakmış gibi geliyor. Ama sonuçlar resimlerdekiyle aynıysa baya güzelmiş denk gelirsem bi şans verebilirim bende :) Güzel bir inceleme olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum canim kesinlikle oyle ben cok begendim sonucunu mutlaka bi sans verilmesi gerektigini dusunuyorum :)

      Sil
  2. Kirpikteki duruşu muntazam cidden.

    YanıtlaSil
  3. Öğrenciler için iyi bir alternatifmiş tatlım güzel bir inceleme olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim aynen oyle ogrenciler icin oldukca uygun fiyatli kullanisli bi alternatif :)

      Sil
  4. bu ürüne http://www.ladyscoco.com/significant-volume-mascara-silicon-brush-aninda-hacim-ve-dolgunluk-veren-maskara/ adresinden online olarak da sahip olabilirsiniz bayanlar üyelik için tavsiye edebileceğim bir sitedir :)

    YanıtlaSil