13 Ocak 2015 Salı

Günün Göz Makyajı:Hafif Smokey Eyes Makyajı

Merhaba kızlar!
Uzun final dönemim bittikten 2 gün de dinlendikten sonra karşınızdayım bugün sizlere öyle içimden gelip yaptığım göz makyajı paylaşmak istedim.


Son görselin lütfen kusuruna bakmayın kızlar o kadar acele fotoğraflamak zorundaydım ki rimelin bulaşan kısmını ancak sonra silebildim:D
Şimdi sizlere makyajı nasıl yaptığımdan ve kullandığım malzemelerden bahsedicem.





1-İlk olarak concealerımı göz kapağıma baz olarak sürdüm.Note Full Coverage Concealer
2-Sonra Meybelline Mater Smokey Eyes kalemini alt kirpik diplerime ve üst göz kapağıma kirpik dibinden itibaren gelişigüzel sürdüm ve sonra arkasındaki aplikatörüyle güzelce dağıttım
3-Golden Rose Silky Touch Matte Eyeshadow mat göz farının 209 numaralı kızıl kahve rengiyle göz kapağımın katlanma bölgesine hafifçe sıcaklık kattım ve çok küçük belli belirsiz bi gölge verdim.
4-Ve son olarak Essence I Love Extreme pembe maskarasını tek kat olucak şekilde kirpiklerime sürdüm
5-Yüzümde ne olduğunu merak edenler için de Pure Beauty CC Krem kullandım bendeki rengi ivory ve allığım Frat Boy
veeee makyajım böylece bitmiş oldu kaşlarımı da doldurup sabitledim.


soğuktan kızarmış burnum ve ben:D


Eveet benim makyajım bu şekildeydi haftalardır makyajsız gezen ben sonunda insana benzeyebildim zira zombiye benzemekten çok sıkılmıştım:D Genellikle bi rimel sürüp makyajı bitiren bana günlük için fazla bile olan bu makyajı ben çok seviyorum göz altlarınıza kalem sürmeyip daha da hafif bi görüntü elde edebilirsiniz.Hatta Bihter makyajı diyebiliriz buna o da buna çok benzer biraz daha  göz kaleminin yoğun uygulanmış haliydi ama yıllardır bu benim imza makyajım gibidir Bihterden önce de vardıı yani ;) :D Ben bu makyajı oldukça seviyorum sizin düşünceleriniz neler? Görüşlerinizi bekliyorum kocamaaan sevgiler:))

18 yorum:

  1. Çok güzel olmuş maşallah sen de çok güzelsin :)

    özellikle Essence I Love Extreme pembe çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ediyorum guzel yorumun icin cok mutlu oldum :) evet gercekten fiyatina gore harika bi rimel biraz avon super shock maskarasi gibi geliyor bana i love extreme i bulamayinca bu ay avonu siparis edicem o yuzden:)

      Sil
  2. Süper!:) makyajın çok güzel olmuş Derinnn!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ediyorum Zeynepcim! Cok mutlu ettin beni kocaman sevgileer :)

      Sil
  3. Avon Super Shock Maskara senelerdir favorim :) Ama Kurban Bayramı indiriminde Essence i Love rimeli 5 TL'ye bulunca hemen aldım ve birebir aynı fırça yapısı çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten 5 lira miydi bi cok rimele gore cok daha iyi bana gore ben plastik fircalari daha cok seviyorum daha fazla verim alabiliyorum ayni fikirde olmamiz cok hos :)benim de super shock yillardir favorim acaba 2 tane mi siparis etsem :D!

      Sil
  4. Whaaay arkidiş sen bu kiprikleri tek kat rimelde mi elde ettin ? Goccaman bir maaşalah çekiyorum o zaman cidden kipriklerine ba - yıl - dımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah coook tesekkur ederim Ilaydacim:D kirpiklerin degil rimelin etkisi o bu kadar uygun fiyatli olup performansi harika olan bi avon super shock var mutlaka denemelisin ikisi de cok guzel :)

      Sil
  5. Kurban bayramı indirimde %50 ile 5 tl civarıydı :D fırçasına bayıldım tek kalmıştı hemen kaptım :) süper shock stokta 2-3 tane var benim indirimde yakalarsan kaçırma açılmayınca bir şey olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gratise gidisimde bakiyorum ama malesef yok yok yok :D Bugun yine baktim yine yoktu artik super shocka donucem sanirim aynen bu ay stoklamayi dusunuyorum ben de:)

      Sil
  6. meybelline mater smokey göz kalemi benim favorim sende çok güzel uygulamışsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum canim ben de cok severim master smokey goz kalemini ama aplikatoruyle dagitmak yerine parmaklarimla cok daha iyi uyguluyorum sen de denemelisin :))

      Sil
  7. Ay gözlere bak hem o gözlere hem o kirpiklere maşallah :)) Çok güzel olmuş makyajın canım bayıldım :) Bu arada finallerinin sonunda bitmesine çok sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm cok tesekkur ederim guzel yorumun icin :)) sorma sorma ben de cok sevindim butler de var daha olsun napalim :D

      Sil
  8. Super Shock dedin ve marifetin rimelde değil kipriklerinde olduğunu kanıtladın :) Biz kendisiyle hiç anlaşamadık çünkü bedava verseler almam o derece ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa oyle mi ben bayiliyorum belki kirpik yapisiyla alakalidir cogu kisinin bayildigi rimeller de ben de hic guzel olmayabiliyor malesef:)

      Sil
  9. Cc krem nasılda ışıldamış bende karma ciltliyim ama pure beauty markasını sevıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ciltteki saglikli isiltidan hicbi zaman vazgecemiyorum ben de:)

      Sil