8 Şubat 2015 Pazar

Essence Blush Up! Allık İncelemesi

Merhaba kızlar!
Blogumu ve hepinizi çook çok özledim okullar tatile girince ben de Bursa'ya döndüm ve bilgisayarımdaki arıza yüzünden bu süre boyunca yazamadım:( Yazmak istediklerim çoook birikti İzmir'e döndüğüme göre hemen bunları sizlerle paylasmaya başlayabilirim!İsterseniz hemen uzatmadan incelememe geçelim. :)





















Gördüğünüz gibi allık böyle bir sürü renk barındırıyor ne zamandır gratiste görüp görüp alsam mı almasam mı amaan gereksiz ne kadar renk vericek ki diyordum ama fiyatı yarıdan daha aza düşünce bi deniyim ne çıkar ki dedim ve aşık oldum! O kadar güzel ki tamı tamına 4 renk elde edebiliyorsunuz tek bir allıkla hem de ister ayrı ayrı ister hepsini karıştırıp kullanın hepsinin sonucu çok güzel.
 İsterseniz bi elimde uygulanmış haline bakalım :)



Gördüğünüz gibi sizler için hem gölgedeki hem de ışıktaki renklerini fotoğraflamaya çalıştım. Ben bu allığı şeftali rengi için aldım çünkü uzun zamandır tam şeftali pembelik barındırmayan bi allık alma planım vardı sanırım artık son buldu:) Belli olduğu gibi renkler çok pigmentli fırçayı ufacık değdirmeniz yeterli üstelik kalıcılığı da harika ben bayıldım gerçekten hepsi benim bayıldığım renkler o yüzden buna sahip olduğum için çok mutluyum:) Tavsiye eder misin derseniz kesinlikle!Çünkü hem 4 renk bir arada hem kalıcılığı çok iyi hem de fiyatı çok uygun üstelik gramajı da gayet iyi 9 ya da 10 gram yani oldukça fazla kullan kullan bitmeyecek bir ürün ben bu allığa hep önyargılıydım ama neeymiiş önyargı kötüymüş:D Gratiste tesadüfen gezerken indirimde olduğunu görüp denemeye karar verdim dediğim gibi fiyatı 13 küsürden 6 küsüre düşmüştü kesinlikle çok memnun kaldım!
                                                                         Hepinizi kocamaan öpüyorum!

8 yorum:

  1. 6.5 lira diye aldım ama bir patladı suratımda bembeyaz fona garip durdu bende :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ciddi misin ben de asiri beyazim hatta bu ara daha bi rengim atti ama cok cok hafif uyguladigimdan sanirim seftalisi cok tatli durdu bi de oyle dene istersen :)

      Sil
  2. Essence fiyatına göre beni her defasında çok şaşırtan bir marka olmuştur. Bu allıkta gayet başarılı duruyor Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim haklisin gercekten ben onyargiliydim ama gercekten oyleymis, cok tesekkur ederiiim:))

      Sil
  3. Derinnnnnnn çekiliş sayfama bak!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Zeyneeep inanamiyorum cidden kazanmisim cekilisini gordugum an sana mail attim!

      Sil
  4. Benimde çok sevdiğim ürünleri var. Bloğunu yeni takibe aldım. Bana da gelirsen çok sevinirim. :))
    www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki gelirim :) ben de sanirim sevmeye basliyorum essence markasini :))

      Sil