21 Mart 2015 Cumartesi

Flormar Care4Lips Sweet Tangerine Lip Balm

Merhaba kızlarr!
  Bugün hepinizin nerdeyse bildiği çok çok gündemde olan bi üründen bahsedicem:)
 Flormar'ın yeni çıkardığı EOS Lip Balm'lara benzeyen yumurta şeklindeli lip balmları:)
Bu lip balmlar bir çok blogger arkadaşa hediye olarak yollandı ben de bugün nişanlımla ev için alışverişe çıkmışken Flormara da uğrayıp aldım bi tane kendisinden:)
Beyhan en çok mandalinalı (Sweet Tangerine) olanı beğendi ona koklatıp alırım ben her şeyi ki onun beğendiği şeyleri kullanabileyim :) Ben en çok her zamanki gibi karamellisini sevdim.Karamellisi muazzamdı tam bi gerçek karamel kokuyordu yine en gerçekçi kokan gerçeğe birebir diyebileceğim kokuya sahipti aslında onu da alıcaktım ama o kadar çok lip balmım var ki.. O kadar çok ama o yüzden yüzüne gözüne dursun onca şey be diyerek almadım haliyle:D
Zaten elimde karamelli bi lip balm olunca bu mandalina kokuluyu aldım bu da o kadar güzel kokuyor ki ciddi ciddi mandalina çok iştah açıcı çok hoş gerçekten. Nası desem fantamsı bi kokusu var:D
      Nemlendirmesine gelicek olursak beklemediğim kadar başarılı ben sadece bunları görüntü zannediyordum ama öyle değilmiş ciddi ciddi çok güzel nemlendiriyor.Rujların altına çok rahat kullanılabilirler ama çok çok az uygulandığında aksi takdirde yoğun gelicektir.Dudaklarda bi parlaklık vs yapmıyor zaten bu yönüyle ruj altına uygulamaya el verişli.
Bir şey yiyip içmediğiniz takdirde 2-3 veya 3-4 saat dayanıyor sanırım aldığımdan beri elimden düşürmüyorum oynayıp duruyorum hatta Beyhan açarken köşesini sıyırttı böğürdüm ona da ''Al kırdın kırdın''diye valla çok üzüldüm küstüm hatta istemiyom kullanmicam ben bunu dedim:D
Neyse öyle böyle düzelttik yine sevmeye devam ettim lip balmımı:)

Eos kullanmadığım için bi karşılaştırma yapamıyorum ama aldığım bilgiye göre Eos'lara göre kokuları biraz daha yapaymış.Ancak buna rağmen hepsini tek tek kokladım ve hepsinin kokusuna bayıldım ben gerçekten mesela karpuzlusu da çok harikaydı elmalısı da çok güzeldi.Herkesin zevkine göre değişir tabiki benim sevdiklerim bunlardı sadece şunu söyleyebilirim ki hepsi gerçekten muhteşem kokuyorlar!Görsel zevki elde oynaması da cabası:)
Görüntüsü de bu şekilde ben fotoğraflayana kadar dayanamadım paketli fotoğraflarını çekemedim malesef kullandım hatta fotoğrafları çekene kadar:(
Bu kadar lip balmla napıcam bilmiyorum ama cidden çok seviyorum lip balmları ziyan da olmuyorlar beğenmediğin ruj gibi değil bunlar illa kullanılıyor.
Kaç gram olduğunu göremedim ben malesef paketini açmadan bakarsanız belki görebilirsiniz şahsen biz gramajının çok az olduğunu düşündük ama buna rağmen oldukça uzun süre götürür diye düşünüyorum elimde de çok fazla lip balm olduğunu düşünürsek ohooooooo:))Ayrıca fiyatı da 12.50 tl Eos'lara göre çok çok uygun gördüğünüz gibi ama Eos'un içeriği malesef daha temiz Flormar'ınki de keşke öyle olsaydı diyorum.Ama böyle ülkemizdeki Türk firmalarını desteklemek gerektiğini düşünüyorum hele ki Flormar'ın kendini ne kadar geliştirdiğini düşünürsek bu düşünceme daha da katılacağınızdan eminim:)

                Eveet benim bu ürün hakkında yorumlarım düşüncelerim bu şekildeydi.Siz denediniz mi denediyseniz nelilerini kullandınız önerebileceğiniz başka ürünler var mı?
     Kocaman sevgiler hepiniz hoşçakalın!

22 yorum:

  1. merhaba tatlım hayırlı olsun bende bugün bakıyordum en sevdğim sanırsam karamel oldu :)) lipbalm krizine girdiğim için almadım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım zevklerimiz benziyor demek ki ben de en çok karameli sevdim aynen ben de öyle lip balm krizine girdim ama bunu almadan edemezdim yanıdaki kız karamelliyi alırken içim bi gitti ama tutmak zorundaydım kendimi malesef:(

      Sil
  2. Ay cidden EOS'a asiri benziyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama :) Eos hiç kullanmadım ama görüntü olarak çok çok benziyor:)

      Sil
  3. sırf görüntüsünden dolayı hepsını almak istiyorummmm :)) aslında kullandığım favori neutrgena dudak balmım hiç değişmiyor ama sahip olma isteğine engel olmak ne mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena benim de favorim ama bunlarin hem goruntusu hem nemlendirmesi harika ben cok cok sevdim daha bi severek kullaniyor insan boyle olunca :)

      Sil
  4. dün gördüm bende. hemen koştum ama almaya cesaret edemedim. flormarın diğer lip balmlarından pek memnun kalmamıştım çünkü. ama harika kokuyorlar. benim kalbim karpuz- milkshake olan pembişte kaldı. evde 1 çekmece dolusu lipbalm olunca almak istemedim ama ne kadar daha diretebilirim bilmiyorum.=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karpuzlusu da cidden muazzam kokuyor ama cok basarili nemlendirmeleri biliyor musun kesin sans vermelisin bence ben gercekten nemlendirmesini beklemedigim kadar cok begendim:)

      Sil
    2. bence kesinlikle almalıydın ben almak için haftalardır internet sayfalarında geziyorum çünkü o kadar zor geliyorki şu anda stoklarda yok bu yüzden acayip derecede üzgünüm yani kıymetini bilmek lazım çok zor üretilyor :[

      Sil
    3. Şey nerede satılıyor gritis ya da wassons ta varmı

      Sil
  5. Çok şirin bu lip balmlar, ben de merak ediyorum, nemlendirmesi dediğin gibi iyiyse ben de pembiş olanını alayım bari cnm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım ben cidden çok sevdim hep alıcaklarım arasına girdi bile hatta sanırım hafta içi kendimi tutamayıp karamellisini alıcam :)

      Sil
  6. Eos'a cidden benziyor mandalinalı seçeyim ben de alırsam bak sevdim bu fikri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hoş hatta sonradan dank etti Nuxe dudak balmının yazısını yazmıştım onun kokusuna çok çok benziyor dünden beri bu nerden tanıdık geliyor bana diye düşünüyordum buldum sonunda :) ama biraz daha hafif nuxe ün kokusuna göre :)

      Sil
  7. Ay çok merak ediyordum bu lip balmı tatlım gözüm pembe olnanında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak al canım ben karamellisini de aldım çok sevdim gerçekten :))

      Sil
  8. Bunlar kaldırıldı mı hiçbir yerde bulamıyorum? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben de bulamiyorum ya oysa en kaldirilmamasi gereken koleksiyon degil mi? Flormardaki bayan bana yenilenip tekrar gelecegini soyledi ama ne zaman gelir malesef bilemiyorum:(

      Sil
  9. Bunlar kaldırıldı mı hiçbir yerde bulamıyorum? :(

    YanıtlaSil
  10. bence kesinlikle almalıydın ben almak için haftalardır internet sayfalarında geziyorum çünkü o kadar zor geliyorki şu anda stoklarda yok bu yüzden acayip derecede üzgünüm yani kıymetini bilmek lazım çok zor üretilyor :[

    YanıtlaSil
  11. elamanlar gelicek takip etdiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten ben de cok seviyorum zaten bu yazidan sonra hemen gidip almistim ikisi de bitti kutularini kullanarak yeni lip balmlar yaptim bile:) bana da elemanlar gelecegini soyledi gelse cok iyi olur nemlendirmesi cok guzel gercekten:)

      Sil