16 Mart 2015 Pazartesi

Nude Rujlarım ve İncelemeleri(Dudak Rengi veya Çıplak Dudak Ruj İncelemeri)

Merhaba kızlar!Uzun aranın ardından yine birlikteyiz Bursa'dan Abim gelmişti dolayısıyla vakit ayıramadım bloguma kusura bakmayın:(
   Bugün uzun zamandır yazmayı planladığım bi yazıyı yazıyorum Nude Rujlarım yazısı Çıplak Dudak da diyebiliriz en en severek kullandıklarımı seçtim sizler için bazıları var ki aralarında asla vazgeçemediğim favori ötesi olanlar.Şunu da belirtmek isterim zaten fark ediceksiniz ben kendime en çok içinde kahvelik barındıran renkleri kendime yakıştırıyorum ve çok seviyorum ayrıca bunun yanında da malesef ışıltılı ruj hiç kullanmıyorum sürekli mat ruj kullanıyorum. İsterseniz hemen bi yakından inceleyelim!
Genel görüntüleri bu şekilde 10 tane ruj ve 1 tane dudak kalemim var(Arkadaki kedicikli kutumsa marka saklamak için :D)

Renklerini bu şekilde görebilirsiniz birebir renklerini veriyorlar tıpatıp aynı renk diyebilirim hatta renkleri tam anlamıyla fotoğraflayamamışım gün ışığında çekmediğimden bu kadar yansıtabildim ancak kusura bakmayın lütfen.

   Swatchlarına gelicek olursak sizin için iki farklı ışıkta foroğraflamaya çalıştım;
ilk görselimiz bu ikincisine bi bakalım;
Şimdi sizlere rujların isimlerini numaralarını tek tek yazıcam soldan sağa doğru belirtiyorum :)

1-Wet'n Wild Rose-bud:Wet'n Wild'ın şu hepimizin çok sevdiği ama ambalajından nefret ettiği mat serisinden adından da belli olduğu üzere gül kurusu tonlarında çok tatlı bi duruşu var.Kalıcılığı gerçekten fiyatına göre çok iyi fiyatı 9.90 sanırım.

2-Rimmel London Kate Moss 03:Denediğim gün nişanlımın bana çok yakıştırması üzerine alınmış bi ruj öyle çok büyük bi hevesle de almamıştım açıkçası Kate Moss serisini çok seviyorum amma velakin siyah kapaklı serisinden tek rujum bile yoktu ama aldıktan sonra taparcasına kullanmaya başladığım bi ruj oldu çok çok sevdim rengini dudağımı nemlendiriyor yumuşacık yapıyor kalıcılığı fena değil e daha ne olsun :) Fiyatı 15 liraydı.

3-Rimmel London Kate Moss 104:Yine Kate Moss serisinden söylediğim gibi bu seriyi çok ama çok seviyorum bana göre uygun fiyatlı en kaliteli rujlardan renk seçenekleri çok güzel en çok sevmemin nedeni bu bu da böyle içinde gül kurusu ve bordoluk bulunan bi renk.Sömestrda Bursa'ya gidip her zaman görüştüğüm kız arkadaşlarımda buluştuğumuzda arkadaşımın dudağında görüp bayılmıştım o ısrarla ruja ''BORDO'' demesine rağmen:D İlk indirimde hemen kaptım indirimde 8 liraya geldi sanırım.

4-Rimml London Kate Moss 105:Yine Kate Moss'tan gidiyoruz buna işte benim rengim diyebilirim yıllarca kullandığım asla vazgeçemediğim Max Factor rujuma muadil ararken görüntüde benzemese de dudakta birebir duran rengini buldum tam bi kahvelik içeren dudak rengi bayılıyorum  bittikçe bittikçe alınıcak rujlardan kendisi.Garip şekilde ruja bakınca içinde ışıltılar görüyorsunuz ama onlar asla dudağınızda olmuyor. Fiyatı 15 lira.

5-Sephora Lip Attitude Glamour G20:Sephoranın indiriminden almıştım ambalajına vurulup aldım normalde hiç bir şekilde parlak bi ruj kullanmam ama bitane de olsa ışıltılı rujum olsun dedim ışıltı dediğim de sim değil lip balmı çok sürmüş de renk vermiş gibi bi ışıltı pek kullanmasam da seviyorum kendisini indirimden 15 e almıştım ben ama yanılmıyorsam normal fiyatı 30-35 civarındaydı tam emin değilim malesef.

6-Wet'n Wild Bare It All:Aman allahıııııım o nedir öyle sanırım hayatımın ruju oldu kendisi kendime o kadar kızıyorum ki tonlarca nude rujum var aman sonra alırım diye sürekli ertelediğim için meğerse bana tek ruj seç deseler tamam tek seçemem şimdi sallamiyim burda ama 2 seçicek olsan biri bu olur çok net! Hemde bu ruj bana bedavaya gelmiş oldu Gratis puanlarımı kullanarak aldım ve mat seriden olmasına rağmen garip şekilde gayet mat dursa da dudağıma önceden lip balm sürmüşüm gibi nemlendiriyor kendisiyle aşk yaşıyorum evde asla makyajlı dolaşmam bazen bunu sürüyorum o derece sevdim! Fiyatı 10 tl.

7-Wet'n Wild Balm Stain E126:Kendisini Alsancak,Balçova orası burası pek çok gratiste aradım niyeyse çok zor buldum en kullanılabilir renk olduğundan sanırım çok çabuk tükeniyor yine gözünü sevdiğim Bursa'm da buldum:) çok kremsi adından da anladığımız gibi lip balm gibi ama inanılmaz kalıcı ben çok şaşırıyorum hem mat bitişli olmayıp hem lip balm gibi olup bu kadar kalıcı olmasına çok enteresan cidden. 13 liraya almıştım.

8-Max Factor Burnt Caramel 745: İşte benim hayatımın aşkı olan ruj asla hiçbir şeye değişmem o kadar seviyorum ki! Yıllarca kullandım lise zamanımdan beri kullanıyorum yine Kate moss 104 numarayı görüp beğendiğim arkadaşım annesiyle o dönem bu ruju kullanıyorlardı bu rujla tanışmam daha o zamandan ölüp biterim çok severim kokusu,rengi,yapısı, dudağa verdiği renk kaç tane bitirdim bilmiyorum işin açıkçası fiyatını da bilmiyorum çünkü bugüne kadar hiç Türkiye'den almadım bu ruju yurt dışında 15lira gibi bi fiyata geliyordu burda 30 belki 35 emin değilim söylediğim gibi hiç bilmiyorum ama tek bi nude ruj alıcam derseniz bunu kesinlikle öneririm!

9-Essence XXXL Longlasting Lipgloss: Son zamanlarda çok çok severek kullandığım rujum lip gloss dediğine bakmayın matt lipgloss mata dönüşen değil direk mat ben de ilk kez gördüm çok hoş bi rengi var kalıcılığı çok güzel.Kokusu da karamelle vanilya karışımı bir şey gibi :) Fiyatı 8.50

10-Bety Boob Lipstick Color Quenn no:5 : Kalem ruj bakarken ısrarla satıcı kızın önerdiği içinde kahvelik pembelik bulunan bi nude.Pembeyi ancak bu şekilde kullanabiliyorum malesef:(
Oldukça kalıcı ayrıca kalemtıraşla açıldığı için çok çok uzun gidicek bi ürün fiyatı 12 lira olabilir olmaya da bilir her şey olabilir bilmiyorum:D
     Ve son olarak;
(Bu arada bileğindeki ne derseniz kültürümüzde Mart ayında biz bu ipleri bileklik yapar bi dilek dileriz bize şans getirmesi içindir mart ayı boyunca takarız ve bi leylek görüp o anda bi yere ya da ağaca bağlarsak dileğimizin kabul olacağına inanırız hiç olmadı bugüne kadar leylek de göremedim ama olsun her mart takarım ben bundan:D)

Emily'nin dudak kalemi eminim hepiniz bu markayı biliyorsunuz ve severek kullanıyorsunuzdur. Ben hem göz hem dudak kalemlerini çok çok severek kullanıyorum fiyatları da çok çok uygun.
Bendeki rengi 203 numarası nude rujlarla ya da tek başına çok çok güzel duruyor! Fiyatı 2.50 liraydı.

                         Eveet benim nude rujlarım bu şekildeydi:) İçinde sizin kullandıklarınız var mı varsa memnun musunuz? ve bana içinde kahvelik barındıran önerebileceğiniz rujlar var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum hepinizi kocaman kocaman öpüyorum! :)

30 yorum:

  1. Bak bak bak nude rujları ve incelemeleriymiş :D Swatchlamış bide :D Ağzına vura vura severim bıcırık :D Bu aralar 52 yaşındaki Şükriye Teyze gibiyim milleti çimdire çimdire seviyorum hadi hayırlısı :D Ben soldan sağa 3,4 ve 8 numarayı çok sevdim güle güle sür canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaha yerim be seni :D sağol canım benim muhakkak bak özellikle 8 i çok seviceğinden eminim 4 e de bayılırsın ikisi de benim en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bitseler be kuzum gönül rahatlığıyla alacağımda taa fin tarihindeki rujum bile duruyor almaya utanır hale geldim.Onun yerine mahalledeki pisiballara iç-dış parazit aşıları yaptırıym :) 3-5 rujum var yetiyorlar sanki ama 4 ve 8 de gözüm kaldı ne yalan söyleyeyim :D

      Sil
    2. Ayy benim de öyle benim de ama tutamıyorum tutucam artık:D Kıyamam yaaa nası da düşünceli:) Valla o iki ruj için ben bozarım almama şeyimi sen de alıcaksan al sonra bence yine alma :D Bana göre olması gereken renkler en çok o renkleri kullandığımdan asla kırmızı falan süremem cesaret etmem kahvelik barındıran nudelar benim rengim:)

      Sil
    3. Banada gram yakışmıyor kahveli rujlar cildim bej ve sarı alt tonlu pembelerden kaçsam da fuşya,pembe,bordolar yakışıyor.Nude da pembe alt tonlu olanlar :)

      Sil
    4. O zaman 3 un dudaginda durusuna bayilirsin ustunden gectikce rengi koyulasiyor hafifce uyguladiginda da gul kurulugu iceren cok cok hos bi ruj tatliii

      Sil
  3. Nude ruj seven biri olarak kahvelik barındıran nude deyince aklıma Maybelline 745 Wooden brown , 14 saat kalıcı seriden de 610 geldi.Ayrıca Essence 11 ve Emily 208 numaralı dudak kalemleri de bu kategorideki dudak kalemlerinden :)) Wet n Wild Bare it all ruju aynı nedenlerle almamıştım hazır kullanılmayı bekleyen puanlar varken alınmalı o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puanların varsa hiiiç kaçırma koş al derim harika bi ruj kendisi:) wooden brown u ben de çok beğenmiştim ama 14 saat kalıcı serisinde nude renk olduğunu bilmiyordum hemen bi bakayım teşekkür ediyorum önerilerin için :))

      Sil
  4. Canım benim teeeek tek yazmışsın her birini ellerine sağlık!
    Ben en çok Bety Boop'u beğendim. Zaten kendi yeri de 10, bildiğin 10 numara!:)
    Leylekler yesin seni!:)
    Öpüyorummmmm kocaman!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çok mutlu oldum yorumuunu görünce ama:) canım benim eminim sana daha çok yakışır o renk muhakkak bi ara bakmalısın bi de çok bereketli bi ürün kalemtıraşla açıldığı için :) Ben de kocaman kocaman öptüüüm!!:))

      Sil
  5. Nude - pastel renkli rujlara bayılıyorum bende, her ne kadar ince dudaklara sahip olsam da asla vazgeçmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de bayiliyorum! Gosterdigim rujlarin hicbiri dudagi silen cinsten degil sadece kengi tatli rengiymis gibi gosteriyorlar mesela MAC Mith hayatta kullanamam olu gibi gosterenletden hoslanmiyorum bunlari kullandiginda dudaklarin yok olmak yerine dogal sekilde ortaya cikar ben cok seviyorum!

      Sil
  6. Ya bayıldım 10 taneyle sınırlı kalmışsın nude ruj toplamaktan hal olmuşum 40'a yakın var elimde bir çoğu da birbirinin aynı üstelik :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin iyi bari kendi adıma sevindim şu an birbiriyle aynı renkte ruj alıyosun sürekli para veriyosun diye kendime kızıyodum çünkü bi şeyleri bitirmedikçe ürün alma taraftarı değilim nude ruj deyince akan sular duruyor tek kullandığım renk çeşidi diyebilirim hem doğal hem şık duruyor:) Ama sen de elindekilerin bikaçı tükenmeden ruj alma ya evet nude aşkımız var ama frenlememiz lazım cidden gördüğün gibi benimkilerin de bi çoğu benziyor:(

      Sil
    2. Kesinlikle öyle hepsi birbirine benzer yığınla ruj var elimde :/ Çevremde seveni de yok ki vereyim... Aynen öyle bir müddet ruj yok bana :D

      Sil
  7. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş, teşekkürler...Bu arada Kişisel Gelişim uzmanı olarak, İlişkiler, iletişim ve moda ile ilgili yazdığım blog sayfama beklerim...:) http://tuubistanbul.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim blogunuza da hemen geliyorum tam da ilgi alanım :)

      Sil
  8. ayy şu bileklik olayı çok hoş ^^ ben de nude ruj hastasıyım kuzuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ben de çok seviyorum! Ne hikmetse dün gece kendi kendine hiç çözülücek gibi değilken çözülmüş belli mi olur belki dileğim gerçekleşir!

      Sil
  9. aayyy vallaa makyaj vs sevmem diyorum ama rujlara bayılıyorum arkadaaşşş!!
    bana da bir ruj değerlendirmesi gönderilsin ama bana neee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehheh ben de ozellikle nude lara bayiliyorum:) yalniz bi yanlis anlasilma olmus sanirim rujlarin tamami bana ait kendim aldim yani:)

      Sil
    2. hehehehe farkındayım zaten tatlım ben şımarıklık yapıyorum sadece (:
      ama gerçekten çok hoşlar ve sende de çok güzel duracaklarına eminim :*

      Sil
    3. Cok teşekkür ederim canııım :))

      Sil
  10. Normalde lipgloss kullanamam ama Essence lipgloss u yeni kesfettim ve bayildim 💖💖💖 bendeki rengi velvet rose tadi da cok güzel ayrica ^_^ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle lipgloss ben de hiç kullanmıyorum ama essenceninkine bayılıyorum :) aynen tadı da çok güzel:D :)

      Sil
    2. Kesinlikle :)) sizdeki renk farkli sanirim ya da isiktan mi bilemedim ama eger velvet rose degilse rengi onu da tavsiye ederim seveceginize eminimm ;))

      Sil
    3. Aaa şimdi fark ettim bendeki soft nude rengi yazıda yazdım sanmışım:)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Pastelon 15 nolu klasik ruju esmer tende hos bir nude ton oluyor...ben cok sevdim...

    YanıtlaSil
  13. hepsi birbirinden muhteşem renkler,
    güzel bir yazı olmuş,
    ellerinize sağlık
    benim en sevdiğim renk şu
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/makyaj-urunleri-k-10116/rujlar-k-10142/max-factor-colour-elixir-lipstick-ruj-36-pearl-maron-u-110908.html#.WInXo9SLSzc

    YanıtlaSil