25 Nisan 2015 Cumartesi

MAC Fix Plus

Merhabalar!!
Bugün sizlere muhtemelen hepimizin çok çok sevdiği bir üründen bahsetmek istiyorum.
    Malum havaların ısınmasıyla hepimizde aman makyajım akmasın makyaj yapmiyim ya da yaptığımda ihtiyacım olan süre kadar yüzümde kalabilsin derdi başladı.Hepimizde vardır eminim hoş ben bu ürünü sabitleme için pek kullanacağımı sanmıyorum çünkü yazın yüzüme ben hiçbir şey sürmem güneş kremi sürerim sadece kışın da bb krem sürerim biliyorsunuz.

Bu ürünü almam da çok spontane gelişti Bursa'ya gittiğimde Mac'e girmiş olmama rağmen alıcak gibi girip hangi ruh halimdeysem almadan çıktım ama sonra aklıma düştü İzmir'e dönünce gece saat 2 küsür gibi sitelerinden sipariş verdim şansıma o günlerde de kargo bedavaymış.
Ben küçük boy yani 30ml lik olanını aldım evet diğeri daha uyguna geliyor kesinlikle diğeri 100ml bu 30 benim aldığım 34 100ml'lik olansa 64 lira peki hal buyken Derin e sen niye küçüğü aldın diyecek olursanız da çantada taşımalık olmasını istedim yazın istediğimde minicik şişeyi çıkarıp fıs fıs sıkmak istedim çok mu istedim:D
Bir de şu mantıkla aldım; hiç denememiştim fix plus'ı hem deneme amacıyla almak istedim hem de bu bittikten sonra kendim şu gliserinli tarifi yapıp kendi fix plusımı yaparım ikisini karşılaştırırım diye düşündüm en azından şık bir ambalajda olmuş olur kendi yaptığım da.
O kadar muhteşem bi kokusu var ki size anlatamam.Mağazasında kokladığımda kavun gibi kokuyor gibi gelmişti ama bendeki nişanlımın parfümünü anımsattı muhteşem bi kokusu var anlatamam gerçekten hani kendi yaptığımın performansı aynı olsa bile sırf kokusu için bunu özlersem alabilirim.Gerçekten çok sevdim.
Performansına gelicek olursak, evet mis gibi kokuyor makyajın bi nebze daha kalıcılığını arttırıyor en azından kendimde gözlemlediğim bu.
Bunu farlarınızın rengini belirginleştirmek için de kullanabilirsiniz.
Yüzdeki pudra pudra görüntüyü alma olayını çok da bilemedim sandı o konuda pek işe yarıyormuş gibi gelmedi bana bir çok kişide bu özelliği işe yaramış makyaj sabitleme konusunda verim alamamışlar;bendeyse tam tersi oldu makyajın kalıcılığını destekledi pudra pudra görünümde çok işe yaramadı(belkide suratım çok pudra pudra değildi:D)
Eğer ki siz de Fix Plus'ı denemediyseniz sonra kendim aynı üründen yaparım ama bunu da merak ettim deniyim bunun şişesini kullanırım derseniz kesin alın derim en azından kokusu için mağazada bir kere sıkıp koklayın bayılacaksınız abartmıyorum!
Ama uzun süreli kullanım için alacaksanız büyük boy olanını alın derim çünkü bu gerçekten minicik ama çok tatlı ambalajı kokusu ben çok sevdim tekrar tekrar alır mıyım?Sanırım evet kokusu için bile alırım:)
      Hepinizi kocaman öpüyorum kocaman sevgiler!

26 yorum:

  1. :) hayırlı olsun denizcim yine beni güldürdün:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim benim:) beauty beybim bee bu arada adim Deniz degil Derin :D

      Sil
  2. Makyaj yapmadan cikmak en büyük isteğim ama gözalti morluklarim sağolsun imkansiz :) cok icten bir yazi olmus yine canim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkur ederim guzel yorumun icin:) tek sey soyliycem dert etme birak cildin nefes alsin goz altlarini hafifce kapatabilirsin bir sey olmadiginda da benim de bu ara gozalti morluklarim costu sadece makyajim olmadiginda kimin ne dusundugunu umursamam ben tabi ki makyajliyken daha iyi hissediyorum ama makyajsiz dolasmak da hic dert degil benim icin ne kadar hasta misin tarzi sorulara maruz kalsam da:D

      Sil
    2. Aynen bende aynı sorulara maruz kalıyorum ve kendimi iyi hissedemiyorum deneye deneye geçirmeye çalışıcam :D

      Sil
    3. Gayet normal yoooo gayet iyiyim makyaj yapmadim diyorum bunu bildikleri halde soranlara ozellikle nasi pata kute soruyolarsa sen de oyle cevap ver ben degilim de sana nolmus oyle ya ayyy yuzun mu cokmus gozlerin de mor mor falan de hatta :D

      Sil
    4. Hahahaha bak bunu sevdimmmm :D

      Sil
  3. Merhaba bende merak ettim bu ürünü pudra görüntüyü alır mı acaba diye denemek lazım Teşekkürler bu güzel yayın için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet denemek lazım etkisi herkeste farklı olabilir:)

      Sil
  4. Bende kücük sisesini almistim ve oldukca begendigim bir ürün oldu, benim cildimde sanki bir aydinlatmada veriyor, belki nemlendirdigi icin :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok sevdim gerçekten çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Denizcim aman Demircim off Derincim sonunda tutturdum :D Ben geldim bennn başının belası :D E be bal küpüm azcık makyaj yapıyon zaten güzelsin neden aldın bu sabitleyiciyi diye sormazlarmı adama :D Ben sormam ohh iyi etmişsin almışsın :D Alınmış alınmıştır diyerek eve zulaladığım onca şeyi anca bitiriyorum :D Bah bi tatlı kız rujları var çok tatlı hemde senin sevdiğin gibi kahve alt tonlu onlardan şeyap da bi swatch neyim at olma mı :D

    YanıtlaSil
  6. Aaaaayy Hilal gelmiş hoşgelmiş aşkolsun kız adımı mı unuttun:D Sorma sorma böyle fıs fıs yapmak için aldım çok da sevdim biliyosun ben de bir şey ziyan olmaz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum güzel arkadaşım :) beauty beybiye sataşayım dedim değilse adını bilmem mi hiç :D Yap kız yap valla fısfıs aklında kalcağına elinde kalsın :)

      Sil
    2. Ahahah alemsin ya:D Olsun unutmuş olur öyle :) ben lisede dersaneye giderken geometri hocam her seferinde Deniz derdi çıldırırdım tamam güzel isim de adım Deniz değil yani napayım:D Dimi ama serinlemek için ooh mis:)

      Sil
  7. kavun kokulu parfümleri çok severim ben bu ürünü hiç denemedim böyle bir kokusu olduğunu bilmiyordum. En yakın zamanda deneyeceğim, teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de bayılırım kavun kokulu ürünlere yurtdışında daha çok rastlıyorum şampuandan saç kremine el kremine vb. çok severim çok ağır kokmadıkça ama şunu söylemeliyim ki benim fix plusım malesef söylediğim gibi kavun gibi kokmuyor mağazadaki bildiğimiz kavun gibi kokuyordu ama benimki böyle parfümümsü kokuyor benimki de çok güzel önce denemeni öneririm aksi takdirde seninki de farklı kokabilir:)

      Sil
  8. güle güle kullan tatlım bende fix+ hayranıyım :) cok kullanıslı gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim:) ben de cok sevdim dogrusu gercekten cok kullanisli gunlerdir makyaj yapmiyorum yine de fis fis fis fis geziyorum boyle:D digereri gibi kimyasal kimyasal degil goz yakmiyor daha ne olsun:)

      Sil
  9. Fix-Plus nedense hep gereksiz bir ürün gibi geldi bana ama senin bu güzel yorumlarından sonra alsam mı diye düşünmedim değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım normalde çok ihtiyaç duymuyorsan 1 kereliğine alabilirsin seversen almaya devam edersin ben gerçekten çok sevdim :)Hı çok çok gerekli mi ona sen karar versen daha doğru olur çok gerekli de diyemiyorum gereksiz de ben de gereksiz bulurdum ama bi denemek istedim işte:)

      Sil
  10. Uzun süredir kullandığım ve memnun olduğum bir urun benim cildim com kuru olduğundan pudranin pul pul duran görüntüsünü almıştı ... E bana bir tek bu da yeter zaten .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildi kuru olanların kesinlikle böyle şeyler tam da ihtiyacı olan ürünler ama kendi yaptığınız fix plusın nemlendirme etkisi çok çok daha fazla hatta ben biraz daha gül suyu ilave etsem mi diye edüşündüm karşılaştırmak için Mac'le bir de kendim yapayım dedim de:)

      Sil
  11. Güle güle kullan canim benim, Fix+ vazgecilmezlerim arasinda! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama ben de çok seviyorum! :) Çok teşekkür ederim canıım:)

      Sil
  12. canımmm seni mimledim bloğuma gel
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil